Saturday, April 11, 2009 at 6:16 PM |  
just finish typing my reflection for song and poetry and baru je lepas breakfast ngan emma ( belas ehsan emma mendemakan 2 keping roti kpd ku) uhhuuhuh. memang dah lama gler aku x post entry.actually semenjak 2 menjak dan 3 menjak ni aku agak bz nagn assignment yang menimbun and nagn workshop..uhhuhu nk wat cane dah lumrah jd student..gini la...uhkhukhukhukhukhuk
n sekarang ni dah nk masuk study week dah tp ada lagi la reflection yang kene submit and lepas tu dah exam week dah.uhuhuh ni lagi membuat kan aku berdebau bagai nk rak sebab satu apa pun aku x study...ni la parah nya bila berfoya2 melebihi had
uhuhuhuhuhuhuh
bercakap pasal berfoya2..heheheh semalam aku bersama2 kawan2( nani,dayah,yana,rynn,bahak,anep,syam,zack,iqky,mirul,omar,) ku yang satu species gak ngan aku telah berfoya2 di hulu langat isitu SG GABAI..hehehe ni adalah unplanned activity..si bahak n the geng tetibe ajak g SG GABAI n kami pun yang memag dahagakan untuk berfoya2 hehehe terus la nk mengikut mereka...SG GABAI yang sgt best..wa ckp sama lu...kalua x caya sila sila menjenguknya..x jauh pun.kalau dari bandar spe permaisuri ni dalam 25 minit nagn kete..tp kalau ngan motor agak krem gak la bontot kamoo semua..hehehhehe
pasal nk g SG GABAI...syam ngan zack mencipta sejarah bgun diawal pg untuk ke pasar untuk membeli aym.( terharu beb..bukan senang diorg nk bgun pg) hakhakhakhakahk
then on the way kami telah membeli nasi lemak RM1 sebungkus..walaupun RM1 sebungkus , nasi lemak makcik pekan bt 18 amatla best..hehehehe( walaupun dayah x berapa suka...minah ni memang susah ckit tang mkanan)heheh jgn marah ye cik yayah ku sayam.heheheh
then bila dah sampai sana.. sebelom berfoya2 kami kene menempuhi onak duri dan cabaran yang amat getir iaitu...hehehe naek tangga yang amat tinggi...huuhuh( kalau tiap2 hari aku kene naek tangga tu sure aku kurus bak erra fazira) huuhuhuh
dan apabila sampai di puncak ( puncak ke???huuh aku panggil puncak sebba dah xde tangga dah untuk dinaiki..heheh) kami terus meletakkan barang n boys menjalankan tugas mereka iaitu membuat ungun api( ia ke ni? x kisah la) untuk pemprosessan pembbQan ayam..hehehhehe
dan kami2 yang cantek lagi manis ni apa lagi terus terjun ke dalm air untuk menikmati kesejukkan air yang melampau
hakhakhakhakahkahkahkaha
uhhuuh alamak penat la lak nk smbung citer...ngeh3x gini la nanti saya upload gambar n i will let pictures tell the story k???
hehehehehhe
k lah nk sambung wat reflection
hehehehheheh nanti kalau saya rajin saya post lagi entry
ehhehehhehe k daa
Posted by cutekatak

2 comments:

♥♥me ~ cik sara said...

wpun bizi..daku ttp berjaya menghapdet blog~ ekeke

ku maw pergi juge..maw ke Sg Gabai juge bersama kamoo2~nti kte g lgi ekk ckyn ku sayam~

hmm penat mereflect tak shiap2..huuu

April 11, 2009 at 9:37 PM  
cutekatak said...

uhuhuhuhhu me cik sara biasala amatla hebat dalm mengupdate blog
nge3hx
jom2 kita g reramai best gak
heheheheh

April 12, 2009 at 1:52 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum