Tuesday, April 14, 2009 at 10:40 PM |  
aksi nani yang terkangkang..hehehehhe

yana yang frust apabila lynn dapat strike..ngeh3x

excited tgk menu kat sweetchat....

apa lagi posing la bila dah order....( dayah manja2 gitu...)
dayah terkedu apabila bil dah sampai tp mkannya x sampi2 lagi....

ni la pulut hitam bersama durian..menu ku semlam kat sweeatchat...

dayah dan ABC nya yang menggunung...
yummy yummy best woo... nk? nk? moh la cni..hehhe

ni la juara untuk ari semalam ..ryn ratu.cendol durian....( durian nya dia bg kat aku gak)

alololo sweetnya...ngeh3x

tetap maintain comel...


ni sape lagi..aku la yang comel..wakakaka
hye..
setelah menyetelkan reflection Plays and drama...
saya n housemate ku sayam berserta saudara mara di cemara telah pergi ke berjaya times square ( memang berjaya menghabiskan duit kami) haakahkah... ni asal lak ayat skema je ni....
huuhhuuhuh ni ceritanya...semalam kami semua ke times square..mula2 nya nk amen bowling...( early bird RM 12 4 game) lebam woo maen..tp yang paling syok nya....kami semua bergumabira apabila maen bowling walaupun kami banyknya bola bowling tu masuk longkang..hakhakhakhakhak( especially yana ngan nani) hakhakhakhakha
tp yang penting nya friendship kitaorg yang emmang happenning...hampir2 nk pecah gak la tempat bowling kat times square tu..hkhikhikhikhi
lepas tu... cik nani, tiqah,lin , pie, naz g mkn mc D ..saya bersama emma,dayah,yana, sarah, rynn g mkn sushi heheheh( yana ngan sarah time ni sebenrnya dah tapau mcD dah) huhu
sekarang ni sushi nagn promosi bonanza..for member card leh mkn semua plate sushi nagn harga RM2. memang berbaloi wa ckp sama lu..g la try mkn..best sgt2
sekarang ni saya dah berjaya menginfluence sedara mara saya kat cemara dah untuk menyukai sushi..ngeh3x ( hebat jgk aku ni bab mkan) hakhakhakhak
lepas mkn tu kami g solat then lepas solat...cik hahani nk la tgk movie yang bertajuk jagn tegur....so semua g tgk...citer ni telah membuatkan saya yang x penah scream bila tgk cite hantu ni scream..huuhuh (nyah!! terkejut mak....) memang jalan citer dia agak lambat..tp ok la setakat nk tgk untuk menghabeskan duit yang mana ada
hakhakhakhakhakhakakha( mati aku kalau mak aku tau aku menghabeskan duit) hehehehhe n ynag paling best cik yana yang duk paling tepi paling ekstream..sampai tercabut tudung si nani di tariknya dek takotkan hantu si baizura..hakhakahkhakhakha sian kat nani
heheheh pastu si naz lak siap nk tido..konon buhsan katanya..padahal takot
huahuahuahauhauhauhauha(kantoi ko naz ngan aku)ngeh3x
lepas tgk citer tu..kitaorg g mkn kat sweetchat..hehehe best woo...saya mkn sama ngan cik nani...pusing pulut hitam dgn durian...( heavenly devine) hakhakhakha tp bila dah balik umah pening lak mkn durian bnyk kot..hehehehhe
pastu kitaorg pun balik la...hehehhehehehehhe
samapi disitu shj kisah perjalanan hidup kami semalm
hakhakhakhaka....
daa~ adios..
Posted by cutekatak

3 comments:

♥♥me ~ cik sara said...

owh ho ho ho..hangout yg amat besh smlm...~ first time men bowling smpai nk tanggal tgn..dripada winner kpd looser cik sara smlm..

wahhh..sonoknye kamoo pi sweet chat..klau sy p..pasti join rynn...cendol duriannn! beshhh3..

April 14, 2009 at 11:49 PM  
cutekatak said...

hehehhehe
jom2 laen kali kita g lagi
hehehehheheehhe
leh je bila2 pon
hakhakha

April 15, 2009 at 6:10 AM  
-zakuwan- said...

hahhaha nani kangkang??? mane...mane..mane..??? xnmpk???
hahahaha

April 15, 2009 at 8:29 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum