Friday, May 15, 2009 at 5:04 PM |  
hye..huhuuh sorry lama x update blog..gagagga
hehehe bukan ape cam xde idea je ape yang nk tulis..hehehehhehe
sebenarnya selama 5 hari telah berlalu aku telah ditugaskan untuk ke SK taman midah 2 untuk mengobserve dak2 pre-schoolers..hehehe huuhuhuh.... sepertii kawan2 ku yang laen gak..hehehehhe dak2 ni besh la... walaupun aku ade ramai ank buah kat umah...tp melayan kanak2 ni amat la besh....hehehheheheh
yang lagi besh nya....ade dak ni chomel sgt nama dia sama ngan nama aku...syikin..heheheheh tp semua tawan2 dia panggil dia E-kin..so aku pun jd gak la CIKGU EKIN..mauhahahahah tetibe aku rasa dah tua..ngeh3x.....


ni la ekin yang comel??? heheheh comel kan dia??? dia xnk tgk kamera...malu sgt...heheh


ni lak sabrina....( ehheh sab ko ade dak comel gak nama sama ko) hehehehehhe..sabrina ni sgt la rajin n pandai....ajar cikit2 dah pandai nk buat..hehehhe


ni lak cikgu asma( cikgu yang buat praktikal kat ctu) heheheh ngah ajar dak ni pasal sayur sayuran...heheheheh n see semua kanak2 bergumbira..hehehehhe
lihatla ketekunan mereka membuat kerja..hehehhehe chomelnya..hehehhehe

lihatla ketekunan naz mengobserve..hakhakhakhakhakhak terpaku sebentar..hehhehe
huhuuhuhuh sememangnya profession sebagai seorg guru amatla mulia KERANA mendidik seorang insan untuk menjadi seseorg di masa hadapan( alamak sejak bila aku terskema lak ni?? aku rasa penangan g sekolah ni...wakakaka) heheh tp xpe..yang penting kita enjoy apa yang kita buat k..heheheheh

antara dialog mereka:
tempat: di meja mkn..

amirul: cikgu dalam mee ade sayur la...
cikgu: sayur?? sayur apa tu??
amirul: sayur-sayuran cikgu....

tempat: di meja mereka..
auni: cikgu! cikgu! bapak ekinn kan doktor...
ekin: nape ko ckp kat cikgu..malu la aku...
cikgu: blur!!!! wakakak

heheheh bnyk lagi sebenarnya diolog mereka yang membuatkan kami semua x kering gusi..uhuhuhuh amatla besh mereka2 ni semua..huhuhuhuuh tp nk buat cane sapai selasa je kami kat situ..tp xpe lah... yang penting mereka semua gumbira...hehehhehe

P/s= maaflah la ye kawan2....arini entry bernada skema sikit..heheheheh


Posted by cutekatak Labels:

4 comments:

anakpolis said...

kanak2 itu secomel aku skrg tp aku lagi come drp mereka ketika aku kecil sprti mereka~~kakakakakakak

May 15, 2009 at 6:37 PM  
strawberry said...

hehe.
skola mmg best.
tp byk keje,,

akak...
kaki trok.
kne langgar ngan budak time nk shoot.
aduui!!
:(
akak,
add ym.
dadar11@yahoo.com

May 15, 2009 at 10:38 PM  
kyox said...

rindu zaman kanak2 kita~~

May 16, 2009 at 1:33 AM  
cutekatak said...

anakpolis= uhhuuhhu comel la konsepnya..uhuhhuuhuh ye la tu bak cni gambar u nk tgk..hehehe

starwberry= uhuhuh sian kat adik akak ni..sabar erk dik

kyox= heheh wahai encik kyox..bersabar la ye..sesungguhnya kita xleh dah nk balik ke zaman kanak2 lagi...

May 16, 2009 at 3:13 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum