Wednesday, January 28, 2009 at 4:17 AM |  
first... happy chinese new year to all my beloved friends ynag menyambut chinese new year...
x kira yang tinggal di mana sahaja...
uhuhu lama jgk xpost apa2 kat cni
hehehhe biasala
konon2 nya cbuk la... tp x pun
hehehehheheh ntah la
xde mood nk menulis
hehehehhe kalau time ade mood
3 4 entry sehari
hehehehhehehehe
manusia susah nk predict...( kambeng tol la... duk membebel lak)..hehehhehe
aku sebnarnya dah sampai kat kampung halamna ku yang terchenta ni dah lama
hehehehe tp saje malas nk bukak tenet sgt... (sebenarnya bnyk bende laen yang dibuatnya)) hehehhehe
ni aku menulis n mengarut ni sebab dah sewel dek kerana esement yang xtau bila akan siap
hakhakhakhakahkah.... alamak org laen sumua dah siap
aku je belom..... mati la kali ni
huuhuhuhuuuhhu
bnyk sebnarnya nk cite..tp cm pnjang je... actually sehari lepas aku balik.. my mun ade buat bubur asyura...hehehhe best wooo lama dah aku x makn bubur yang enak dan sedap itu...heheeheheh ade gambarnya nanti aku upload ye
hehehehheheh
apa lagi erk nk ckp????
oh ya.. kakak ipar ku yang sulong a.k.a adik long dah masuk ward kerana telah ada simptom nk bersalin anaknya yang sulong....uhhuuhuhhuhu sekarang ni still lagi kat dalam ward... aku punya prediction maybe malam ni dia bersalin tp xtau la betol ke tak???
aku ni biasa la suka la sgt mempredictkan ape shj hkahakhakhakah..
td aku masak .... heheheheh dah beberapa hari balik baru nk masak... biasala kan balik kg.. mesti nk makn masakan my mum.. kalau aku je yang masak mesti makn aku punya masakan.. mana la besh..hakhakhakah tu yang best bila balik kg....
uhuhuhhuhu k la sampai disini shj
jap aku aku tulis lgi erk
siap gambar2 masa buat bubur asyura
heheheeh k solat isyak luu
~~daa~~
Posted by cutekatak Labels:

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum