ni semua gambar2 masa buta bubur asyura aritu.. kat umah aku
ramai yang dtg tolong
semua nya sedara mara biasalakan satu kg tu semua sedara mara
hehehehheh
ni je dulu yang mampu aku upload
ade lagi\
nanti aku upload balik
huuhuh aku dah xtahn
digigit nyamuk yang keliaran
huuhuh biasala musim ni kalau kat kg aku
musim nyamuk
sebab air dalm sawah padi bertakung
so banyk la nyamuk
begini la hidup sebagai gades kampung a.k.a anak petani
tp xpe
aku bahagia ngan hidup aku
hehehhe
~peace~

Posted by cutekatak Labels:

2 comments:

kyox said...

wakaka..rasa2nya kau blh habiskan satu belanga tu..wajajjajakakakakaka

January 30, 2009 at 7:34 AM  
cutekatak said...

hehhehe
x mampu aku nk abes kan\
hehehhehehe

January 30, 2009 at 8:02 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum