Friday, January 16, 2009 at 5:38 AM |  
hehehehehe ni edisi aku nk promote dia wizard...
ngeh3x ( jgn marah ha ana ku sayam)
nama wizard kat dalam gambar tu sebenarnya nur juzaliana binti jusoh... she was born on 7th of may 1987... n sgt la busyukk... wizard ni x suka mandi
ngeh3x.... sian la kat kawan aku sowang ni hukhukhk
sekarang ni ngah tension dgn baju kopratnya yang besar gaban katanya td ...
sian sungguh...
actually dia gurl is my bestie ever after....
i really love her...(alamak jiwang la pulak)
uhuhuhhuhuhu xde lah
beliau sgt la satu kepala ngan aku yang agak sewel ni..tp kan (shh.. korang jgn bgtau beliau tau.. dia lagi sewel sebenarnya) hakhakhakahkahkahkhakahk
dia pun suka tulis blog tp sekarang dia dah bz gler2 so xde pun entry terbaru drpadnya
hakhakhakhakhakhakhakha
beliau sgt la suka mkn kodomo bento kat sushi king ... n sgt suka belanja aku mkn(smpai skrg aku x kurus2)hehehhehehe
apa lagi erk.... hah!! nama pakwe dia pak cik alip yang sewel... lebih kurang la ngan dia tp malu ngan aku
ngeh3x...
konon2 nk romantik2 tp malu ngan aku
memang kentot.... hahahhahahahhaha
rilek arr beb.. tu la aku swuh korang jalan berdua korang xnk.. tetiba salahkan aku lak ye hehehhe....(aku ader gambar diorg masa mkn sushi aritu..nanti aku postkan jap lagi)kihkihkih
apa lagi aku nk tulis pasal beliau ye?????? ada cdgan???
bila kami start kenal???
da lama dah.. dari sek rendah lagi..
masa tu aku n beliau sama2 wakil negeri terengganu dalm sukan olahraga....(tp xsama event la)...
aku maen event paberet aku lontar peluru n dia maen high jump... tp kitaorg still contact walaupun xjumpa.. nk tau x lama mana kami just contact tp x jumpa???
6 tahun you... diva x kitaorg... n sebagaimana telah tersurat di loh mahfuz akhirnya kami berjumpa jgk pada tahun 2007... setelah ku dtg belajau di KL ni...hehehheh
n sampai sekarang dia selalu jugak dtg KL lepak2 ngan aku yang cntep n comel ini
hehehehheheheh....
aku nk g gak melaka...kat tempat dia belajau...tp xtau lagi bila.. masa x mengizinkan aku pg..hukhukhukhukhukhukhk
insyaAllah ade rezeki umur panjang sampai la diriku ini ke melaka...(tgu elaun masuk dulu)
heheheheh
sampai disini dulu aku merepek pasal wizard ini...
nanti aku sambung lagi
kalau aku ade idea
ngeh3x
Posted by cutekatak Labels:

2 comments:

adah uchida said...

weehu..i'm here at last..hahaha..biler ana nk dtg lgik??? ley hang outr pak li later..kihkih

January 22, 2009 at 4:13 AM  
anne nalea said...

OMG! sungguh sengal ok!!! owh, ni kre revenge ah ni eh? hahaha!! xpe, aku kan wizard, aku ada magic power ngahahaha!! :D nway, u r indeed my bestfwen eva!! nanti dgr lagu BFF by Yuna tau tau tau!! :p adah, daku windu padamu juga!! nanti kte lpk eh? k k? :D

p/s dh le layout sm hahaha!!

February 8, 2009 at 7:49 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum