Sunday, February 8, 2009 at 6:57 PM |  
ni housemate ku yang petama... namanya cik nani yang geboo...hahahahha
hobi nya tido n bergayut ngan pakwe tersyg..ngeh3x(alamak mati la aku kali nitobat kene ngan si geboo ni hehehhehe)
jgn marah ha cik geboo... (ampunkan kami penunggu gua..ampunkan kami)
hakhakhakahka ni gambar masa kami on the way pulang ke kg untuk berhari raya.. time tu my sweetheart myvi still lagi ngan saya..sekarang ekoran hubungan kami tidak direstui oleh my bonda..so my bonda telah mengambilnya kembali...uhhuhuhu ampuni syikin ya bonda...hehehehe
lagi2 pasal housemate ku si geboo ini...
dia ni lauk faberet dia semua benda yang berunsurkan ayam..xkira lah walaupun nasi ayam sekali pun.. bukan nasi yang dimakn oleh ayam tau..tp nasi berlaukkan ayam..hehehehe
nani si geboo ni juga dilabel oleh kita org as 'mother of philosophy' hehheheh
sebab beliau suka philosophy kot..ngeh3x
katanya tahun ni new year resolution nk bersukan..sebab tu la dia dah jd bendahari agung kehormat untuk rumah ikhlas heheheh( tu aku yang nominate) hahahahahahha
jd beliau akan lebih aktiv dalam sukan..hehehehehheheh

ynag ni lak..nama beliau adalah dayah si b***** mantap..hehehehehe
hobi beliau pun tido n gayut ngan pakwe..opss gayut x dah..katanya pakwenya ntah ilang ke mana..x dapat di temui..n sekarang in process untuk menyiasat kehilangn pakwe nya
ngeh3x ( bersabar ye dayah ku mucuk) hahahahahaha
beliau adalah seorg yang kecik..kalau aku sakit atau lenguh2 badan..aku swuh je dia pijak
hahahhahahahahhaha
beliau seorg yang suka duk dalam bilik n kat atas tilam
hahahhahaha pastu kalau kat dapur dilabel oleh kami semua as 'mama sayur' sebab sgt teror masak sayur.. n korang nk tau nasik goreng kg dia sedap..wawawa berair mata bila mkn..hehehehehhehe apa lagi nk ckp pasal beliau ni???/
ha..kalau ade sape2 yang berminat ngan dia contact2 la
sekarang dia dah single n available.. dulu single gak tp x available..hehhehehehehe

yang tersyum manja lak ni emma si miss pretty in pink.. tp sebnarnya beliau kalau dalm warna laen pun cantep gak cuma beliau je takot nk pakai
hehehehehhehehe
beliau seorang yang sgt suka kepada buku...sgt suka membaca n sgt suka pg kedai buku..hehehehhe tp xpe influece yang bgus kepda aku yang dulu x berapa suka sgt kat buku.. skrng ni dah suka tp x se extreme cik prettyinpink la
hahahahhahaa
beliau sgt suka tgk citer kat astro aruna n sampai dah dapt acquire bahasa indon..(emma beware kang yang amik tesl jd iesl)heheh iesl tu indon as 2nd language..hehehehhehe
sekarang ngah tgk citer thailand lak
pasni mesti bhasa thailand lak yang emma acquire
hhahahahah n still tgu MR no name..hehhehehe xpe emma ..he will come back n come to your house untuk meminang..ngeh3x...(sweetnya)
lgi apa erk.....kalau nk tau lebih lanjut..sila lah contact saya ye..nanti saya akan bagi detailnya
hahahhahahahaha

housemate saya yang seterusnya adalah lynn a.k.a saya punya rumate...
hehehehhe gambar beliau saya xde..sorry ye my lalink...
xpe nanti bila saya dah dapt gambar beliau saya kaan postkan..hehehheehhe
hobi beliau??? mesti la hang out together gether ngan sop sop tersygnya..hehehhehehe
beliau berdua sgt la comel bila bersama..hehehehhe sweet sweet kacang la...
hahahahah beliau pandai msk..semua bende yang dia msak aku suka..hehehehhe especially kuey teow hong kong ngan ikan bilis masak tempoyak ( wow heavenly devine) heheheheh
laen kali lynn kene masak kan org lagi tau.. ni dah promote kat sini..heheheheheheh
ok la sampai disini dulu..
saya nk teroskan membikin esemen yang belom siap lagi..h
hehehehehehhehe
daa adioss
Posted by cutekatak Labels:

1 comments:

♥♥me ~ cik sara said...

olololo gambo nani

tokley blah..

February 10, 2009 at 8:10 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum