uhhuuhuh setelah sekian lama aku telah di tagged oleh cik qilah ku sayam... huuhuhuh
nk buat mcm mana demi qilah ku jawab la jua walupun diri ini amat la malas nk menjawabnya...uhuhuhuhuh

Tagged : You were given 10 items. Come out with our own opinions on how d items can be used apart from d normal a.k.a common one. It's time to be creative! ♥♥

1) Anak Kunci
Kegunaan asal - untuk kunci pintu, laci dan apa2 yg berkunci
Kegunaan lain yg diriku pikir:
  • buat potong tali kot... xpun guna wat garu kepala....hehehehhehehe
  • ade kawan aku kan...namanya( eh x baek aibkan org) dia guna wat korek telinga...hahahhaha memang berguna anak kunci dia..
2) Penutup Pen
Kegunaan asal - tutup pen, x nak kasi dakwat kering
Kegunaan lain yg diriku pikir :
  • ntah la..sebba penutup pen aku selalu ilang..ngeh3x
3) Botol Mineral
Kegunaan asal - tempat simpan air
Kegunaan lain yg diriku pikir :
  • kemek kan then pg jual..hehhe dapat duit hahahah money money
4) Paper Lama
Kegunaan asal - leh digunakan utk buat draft paper
Kegunaan lain yg diriku pikir :
  • kalau kat umah aku ni buat lapik bila nk makan nasi..hehehhe baru la xtumpah..
  • pastu kitaorg guna gak buat lapik sampah kat dapur...
5) Seluar Dalam Lama aiyaa..perlu kew??
Kegunaan asal - pakai kat dalam bukan di luar
Kegunaan lain yg diriku pikir :
  • yang ni buang la..xkn la nk paki lagi kot..xpun buat lap pape memang burok...hahhahahah
6) Lesung batu
Kegunaan asal - menumbuk belacan, dsb
Kegunaan lain ygdiriku pikir:
  • lesung batu??? ha..leh wat tukul..heheh aku penah guna wat paku kat dinding umah ni..sebab nk pasang langsir..hakahkahka macam creative x aku???
7) Langsir
Kegunaan asal - kehiasaan umah/keceriaan umah
Kegunaan lain yg diriku pikir :
  • apa lagi wat lap tgn lepas bsyh tgn lepas mkn nasik..hakhakhakhakahkaha
8) Komputer ofis
Kegunaan asal - buat keja rasmi
Kegunaan lain yg diriku pikir :
  • maen game....surf internet...ym...facebook..friendster..hahahhah gunakan peluang yang ade ngeh3x
9) Duit Syiling
Kegunaan asal - nak lengkapkan duit kertas
Kegunaan lain yg diriku pikir :
  • simpan dalam tabung..heheh sebab nk bawak berat..bila tabung dah penuh leh buat beli comforter..heheheh( sape erk?)heheheh
10) Laman Blog
Kegunaan asal - menulis dan mencari sahabat lama dan baru, tukar2 pendapat
Kegunaan lain yg diriku pikir :
  • uhuhuh suke2 je tulis ape yang nk ditulis..hehhehe
Should i tagged others?
ntah la..xtau nk tagged org cane...hehhehehehhe

ok cik qilah ku sayam.. tagged anda dah saye jawab
hehehhehe xtau la ape yang direpek kan oleh ku
hehehehhe
Posted by cutekatak

2 comments:

♥♥me ~ cik sara said...

tahniah2!! anda telah brjaya mnjawab tag itu dgn cemerlang gemilang lgik terbilang..

weehuuu! len kali leyh tag lgik..hahaha~

February 20, 2009 at 7:43 AM  
cutekatak said...

diriku xtau ape yang telah ku jawab
ku hanya meraban dan merepek
hahahhaha

February 20, 2009 at 8:27 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum